på hemmaplan

julklapparna: filt - handduk - Jamie Oliver kokbok - Björn Axén locktång - Flamberare plus 6 formar - tröja från Ginatricot - body lotion & shower gel från kicks - present kort på internsport, JC, Cubus & tatuering.
Det som inte är med på bilden: stekpanna, två skärbräder, en kopp, stekspade, pengar, sprits + tyllar, bok med topping till cupcakes & armabnd.
 
Hello, efter att ha suttit i en bil i 8 timmar så är vi äntligen hemma igen, fått i mig tacos, fått hem katten, träffat bästa vän och duschat. Vart rätt skönt och vara borta från Östersund för en gång skull, Men men, man kan ju inte vara borta för evigt ju.

Tog faktiskt inte så mycket bilder som jag hoppats på att jag skulle göra, de var dock sjukt fint där med utsikt och grejer men det var ju så fruktansvärt kallt så jag ville helst bara stanna inne, fick iallafall bilder på det jag fick i julklapp och rummet som vi sov i när vi var där. Huset var helt sinnes sjukt fint också, skulle kunna tänka mig att flytta in där! haha