VABA katten?

Min stackars lilla sessa
 
I cirka 2-3 dagar har Millie betett sig anorlunda, knappt ätit något eller druckit, dålig i magen och går runt och skriker jätte högt hela tiden.
Så idag ringde jag till djursjukhuset och de sa att de kan bero på att hon ätit något dåligt, att de kan vara löpningen som är på gång mm. Så de var jätte svårt att sätta finger på vad det kan vara men jag skulle i alla fall inte ge henne något torrfoder eller blötmat de närmaste 2 dagarna, utan bara vatten och kokt ris eller kokt fisk, jag valde såklart fisk eftersom de lätt en aning godare, sedan kan man väl blanda det också. Och skulle de inte bli tills på fredag så var vi tvugna att åka in med henne... känns trist! 

Så imorse hade jag ett dilemma och viste inte alls hur jag skulle gå till väga, skulle jag stanna hemma och ta hand om henne eller skulle jag gå på skolan som vanligt? haha... 
Nu så håller jag i alla fall på med henne mesta dels hela tiden så att hon känner sig trygg, lugn och så att hon kan slappna av. Hoppas verkligen att detta blir bättre snart, för jag för nästan ingen sömn eftersom att hon väcker mig mitt i natten och tidigt på morgonen med hennes jamande. 

Jaja, nog om detta. Ikväll ska jag väl vara med Fannie och vi ska plugga är det bestämt, eftersom det är så mycket nu. Ligger efter lite i Svenskan, har 3 uppgifter jag inte har gjort. Plus andra uppgifter i andra ämnen, känns som att det kommer bli så sjukt stressigt i slutändan...