vad har jag gjort idag? ge mig förslag & mango, jordgubbssmoothie

 
Har varit på skolan hittils, helt värdelöst, inte gjort någonting alla mer än att typ planera och försöka få till gymnasiearbetet, som jag känner mig så himla stressad över. 
Sitter just nu framför tv med en mango och jordgubbssmoothie, tänkte försöka plugga lite och ta igen då jag inte har något bättre för mig och Love slutar halv nio så jag kommer inte göra mycket alls idag, kanske städa lite också. I alla fall denna smoothie är så himla god, att blanda jordgubbar med mango är typ bästa kombinationen, har ni jordgubbar, mango och lätt vanilj yoghurt hemma, så gör detta. 
 
Som jag sa i förra inlägget, ni får gärna komma med förslag på hemsidor med fina klänningar, bara bomba mig med alla möjliga förslag. 
 
PÅ ÅTERSEENDE