if stress burned calories, i'd be a supermodel.

 
Idag har varit en rätt lugn dag ändå, sovmorgon och presentation av gymnasiearbetet som gick rätt bra ändå, trotts att vi inte var färdiga med filmen. Efter skolan gick jag raka vägen hem, slängde i mig nått att äta eftersom att jag inte hann äta lunch innan jag gick till skolan, sen tog jag "tvättkorgen" och gick ner till tvättstugan, så håller på att tvättar just nu och försöker  emellanåt hinna med att städa övrigt i lägenheten, kolla efter skor till studenten och diska innan jag ska göra mat också.... gaah. Ska också hinna med att plugga och duscha innan jag lägger mig ikväll... stress stress.
 
Till helgen tror jag dock att jag ska börja packa flyttkartongerna lite smått, det är ju så nära nu och vill inte stressa med att packa när det typ är en vecka kvar till vi ska flytta, så lika bra att börja lite smått redan nu, haha!
så sjukt less på stressen nu, dö stress dööööööö.
 

Kommentera här: