"sometimes I pretend to be normal"

Idag klev jag upp vid typ halv tio, klädde på mig och gick på jobbet, så jag får ju ledigt en dag i alla fall, men inte får jag sova ut imorgon för det... Ska upp i relativt vettig tid så jag och Love kan försöka få ner det mesta av allt i lägenheten i kartonger eftersom vi inte kommer ha tid i veckan då han jobbar och jag är i skolan.
Ligger just nu i sängen och kikar runt efter ett par skor till studenten, vilket är skit svårt! om ni har något tips på sidor med jätta fina skor, så shoot. Har redan kollat nelly, bubbleroom sko punkten, din sko mm.
 
Efter jobbet i alla fall, så gick jag hem och det första jag fick göra var att städa, inte alls kul. Millie har problem med magen igen så hon är lös i magen, vilket leder till att det fastnar i pälsen och droppar överallt innan hon tvättat sig, så jag fick skura, plus tvätta hall mattan som hon också bajsat på, inte mysigt alls. Blir så less...
Sedan kom Erik hit och Love kom hem, vi pratade lite, åkte och käkade på Max och åkte en sväng bara, så han åkte hem för en liten stund sen nu. 
 
Men nu ska jag kolla klart här sen ska jag sussa och invänta morgondagen. 

Kommentera här: