this days

 
dagar som denna vill jag bara lägga mig i sängen dö ett tag. Så sjukt trist väder, det är fredag men känns som mitt i veckan, jobbar imorgon så tar inte helg heller, vad fan ska man göra en dag som denna då?
 
Jo jag var i alla fall på stan en sväng efter skolan, med Fannie. Så vi gick raka vägen till DNA och kikade på skor, jag fastnade direkt för ett par skor från Svea, super sköna och lätta. Så jag ringer till min far som lovat att köpa ett par bättre arbetsskor till mig, då dom jag har är alldels för tunga och klumpiga.
Så då kommer mamma och pappa ner på stan och jag pappa frågade om jag inte behövde ett par till skor, typ till vardags och det behöver jag ju, då alla mina skor är slitna. Men jag kunde inte bestämma mig för vilka andra skor jag skulle ha, så det blev likadana fast i svart, haha! 

Kommentera här: