yes, man bara skiter i allt nästan

Halloj, då var jag här igen då. Samma procedur varje gång jag ska skriva ett blogg inlägg... en massa onödig text som ni egentligen inte bryr er ett skit om, haha! 
 
Har haft en massa saker som snurrat i mitt huvud det senaste dagarna, all stress alltså, orkar inte. Även fast jag har liksom några uppgifter jag vet att jag måste göra... SÅ GÖR JAG DOM INTE! så typiskt mig, så sitter jag här och skriver om hur stressad jag är över allt istället för att sitta och plugga som hade varit klart mycket smartare. Jag tror nog alla har varit i den situationen någon gång, vi vet att vi har myckket att göra men man orkar inte så det blir automatiskt att man typ skiter i det. STANDARD. haha...
 
Nä men jag hade nationella idag, vilket gick åt helvete. Jag vet redan nu att jag inte kommer få godkänt. Gick helt åt helvete det där, men, men nu är det försent för att ändra det. Men om man bortser från all den där stressen så går de jävligt bra just nu, pepp på livet och kan knappt bärga mig till jag tar studenten och slipper skolan. BARA tänk vad skönt, jag kommer aldrig, aldrig någonsin gå i skola igen, hoppas jag... kanske får jag någon snilleblix och bara nä, men jag kanke ska plugga till det här? vem vet, inte jag i alla fall. 
 
Sedan har jag en annan sak på gång men vet inte riktigt än om det kommer bli av, så skriver inte än om detta, men vilken dag som helst skriver jag ut det för då har jag förmodligen fått svar om detta går att fixa.
 
Aja, sjukt ointressant inlägg, jag vet... haha! men nu ska jag göra ris och vänta till mannen i mitt liv kommer hem så jag får äta middag någon gång. För er som undrar, han jobbar till nio i några veckor, så kommer bli sena middagar framöver, seeeeeegt och väldigt ensamt.
 

Kommentera här: