19 mars / helt sjukt bra

 
Jag har länge haft problem med min hy, att inte hitta rätt färg och de svåraste har nog varit att hitta en foundation som inte skadar min hy, då jag har väldigt torr och känslig hy. Jag har haft många olika foundations men inget har funkat, de sägs att vissa ska återfukta huden och det tycker inte jag att de har gjort, även fast folk säger de eller att de står de på flskan. 
Efter många om och men så har jag äntligen hittat den perfekta foundationen, den är ganska lös, den täpper inte igen porer så att man får finnar, huden blir inte lika torr som den blivit av tidigare foundations. Så denna skulle jag rekomendera till er med känslig hy, den jämnar också ut huden jätte fint. Det är värt priset, jag har anvät denna i snart ett år och är super nöjd, kommer verkligen inte byta på ett tag.
 
Sen vad gäller borsten, den är dyr, lika dyr som foundadtionen. Men de är också värt de, den är så himla mjuk och de är ett hål i mitten på den där du häller två droppar av Bare minerals foundation och de räcker till ena sidan av ansiktet så sammanlagt behöver man kanske fem droppar, och borsten drar inte åt sig all foundation heller och de är ett plus, så j*vla bra, det är de ända jag kan säga!  

Kommentarer:

1 Evelina:

skriven

Vad heter din foundation? :)

Kommentera här: