beslutsångest - snälla ni..

 
 Jag har verkligen beslutsångest över vilken av alla dessa klänningar jag ska ha, de är ju int så att jag hittat en fin klänning utan massor varav åtta av dom är något jag skulle kunna tänka mig att ha på studenten. 
MEN JAG VET INTE VILKEN AV ALLA DESSA JAG SKA VÄLJA, ALLA ÄR FINA?! 
 
Så skriv en kommentar med respektive siffra till matchande klänning och hjälp mig. snälla, vilken tycker ni är finast och vilken tror ni att jag skulle tänka mig kunna ha på studenten? 
 
NI är BÄST om ni hjälper mig med detta. ♡

Kommentarer:

1 mirands:

skriven

2 och 3 va jättefina :)

2 Anonym:

skriven

5 :)

3 Miranda Glad:

skriven

Har samma problem nu inför studenten! Har faktiskt själv kollat på nummer 1, tycker den är jättefin!

Så mina favoriter är: 1 & 8! Tror dock att du skulle passa i alla! :D

4 Emmelie sefastsson:

skriven

1,2 eller 5!❤️

5 Anonym:

skriven

5!

6 Anonym:

skriven

5!

Kommentera här: