solförmörkelsen alla snackar om

bild tagen från google
 
Idag mellan 10 och elva på förmiddagen höll ju solförmörkelsen på, som alla snackar om. Ja, de är lite störigt när alla delar inlägg hit o dit på facebook och skriver att de ska vara solförmörkelse, blir som lite tjatigt, haha och så kommer jag själv här och tjatar om den där jävla solförmörkelsen, lite dubbelmoralisk kanske? 
Tänkte bara nämna att det var sjukt coolt att se (jag vet att man inte ska kolla upp mot solen) jag hade solglasögon på mig, så jag kunde ju titta en liten stund åtminstone. Sedan hade en i klassen gjort så att hon hade en glasplatta som hon hade eldat på så det blev sot på den och tydligen kunde man kolla igenom de och se månen, vet ni vad? det funkade ju! sjukt ballt! 

Men ja ja, slut pratat om det nu, vidare till en annan störig sak som hände idag. Jag och alla satt på lektionen, jag satt och spelade mobilspel och helt plötsligt börjar brandalarmet tjuta, höll seriöst på skita på mig! haha
Grejen är den att det inte ens var barnövning eller så utan de va nån sketen jävla snorunge som hade tryck på barnknappen... omoget tycker jag, sen kom de två branbilar och eftersom att det inte brann så måste skolan betala 8 eller 10 tusen, tragiskt att de finns människor som bara vill förstöra och vara cool. 
 
Sist men inte mist, idag ska Love inte vara hemma så då blir det utgång med min bästa vän o barndoms vän André och Viktor. Så de ska bli trevligt. 
PÅ ÅTERSEENDE

Kommentera här: